Original top2 %ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%af%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%bf

Υδρογονοκίνηση

ΕΧΕΤΕ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ
ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ;


ΚΕΡΔΙΣΤΕ 20% - 40% ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ


Τώρα υπάρχει ένα σύστημα που σας επιτρέπει την μείωση στην κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου σας με πολύ χαμηλό κόστος τοποθέτησης. Είναι ιδιαίτερα απλό στη χρήση του, το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να συμπληρώνετε … ΝΕΡΟ. Το σύστημα αυτό επιτρέπει την παραγωγή υδρογόνου μέσω της διαδικασίας της ηλεκτρόλυσης του νερού.  

“ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ HHO ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ (ΒΕΝΖΙΝΗ, ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ) ”

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΗΗΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

 1.   Εξοικονόμηση μέχρι και 40% στα καύσιμα
 2.   Αύξηση ιπποδύναμης
 3.   Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα
 4.   Μειώνει την θερμοκρασία του κινητήρα
 5.   Καθαρίζει τον κινητήρα από τα υπολείμματα του άνθρακα
 6.   Μειώνει τον θόρυβο του κινητήρα
 7.   Μειώνει τις εκπομπές CO2

Τι κερδίζουμε με τη χρήση του υδρογόνου στον κινητήρα μας;

Το Υδρογόνο έχει τo υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο ανά μονάδα βάρους από οποιοδήποτε άλλο γνωστό καύσιμο, 120,7 kJ/gr και 3 φορές μεγαλύτερο από αυτό της συμβατικής βενζίνης.

Κάνει "καθαρή" καύση. Όταν καίγεται με οξυγόνο παράγει μόνο νερό και θερμότητα. Όταν καίγεται με τον ατμοσφαιρικό αέρα, ο όγκος του οποίου αποτελείται κατά 78% από άζωτο, παράγονται επίσης μερικά οξείδια του αζώτου, σε αμελητέο ωστόσο βαθμό.

Έχει μεγαλύτερη ευφλεκτότητα και ταχύτητα μετάδοση φλόγας.

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης κάνουν ατελή καύση των υδρογονανθράκων που χρησιμοποιούμε (βενζίνη, πετρέλαιο) αποτέλεσμα είναι να έχουμε ρύπους (καυσαέρια). Με τη χρήση του Υδρογόνου στον κινητήρα μας χωρίς ακόμα καμία ρύθμιση ηλεκτρονικής μορφής ( ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ECU ) παρά μόνο της ηλεκτρολυτικής συσκευής, πετυχαίνουμε να έχουμε καλύτερη θερμική απόδοση του κινητήρα μας δηλαδή να έχουμε καλύτερη καύση. Το υδρογόνο εισέρχεται στο θάλαμο καύσης σε αέρια μορφή και αναφλέγεται άμεσα βελτιώνοντας την ανάφλεξη της βενζίνης.
Στο χρόνο που απαιτείται μεταξύ σπινθήρα και άνοιγμα βαλβίδων εξαγωγής έχουμε καταναλώσει το μεγαλύτερο μέρος αν όχι όλο, του μίγματος καυσίμου – ατμοσφαιρικού αέρα – υδρογόνου. Αυτό μας το επιβεβαιώνει άμεσα η κάρτα καυσαερίων. Εκεί μπορούμε να δούμε καθαρά τις διαφορές σε ρύπους πριν και μετά την εφαρμογή.

Επειδή το Υδρογόνο έχει υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο, το παραγόμενο έργο είναι μεγαλύτερο και πλουσιότερο σε ενεργειακή απόδοση, προσθέστε και την καύση περισσότερου συμβατικού μίγματος, γίνεται αντιληπτό λοιπόν από που προέρχεται η μεγαλύτερη ροπή, η μεγαλύτερη δύναμη και η απίθανη γραμμικότητα ισχύος που παρατηρούνται μετά την εγκατάσταση.


 

 (Για τους δύσπιστους υπάρχουν τα δυναμόμετρα τα οποία παρέχονται με τη χρήση ειδικού software σε όλους τους συνεργάτες μας).
Ακόμη η βελτίωση της καύσης συντελεί στο περιορισμό νέων εξανθρακωμάτων και βοηθάει στην απομάκρυνση παλαιότερων επικαθίσεων διατηρώντας καθαρά τις βαλβίδες και τα πιστόνια . Αποτέλεσμα αυτής της βελτίωσης είναι να ελαχιστοποιούνται φαινόμενα κακού χρονισμού, προανάφλεξης και αρρυθμίες
Επίσης έχουμε μείωση του θορύβου λειτουργίας του κινητήρα, μείωση του ρελαντί, δραστική μείωση καυσαερίων, ιδιαίτερα υδρογονανθράκων και αύξηση των υδρατμών.
Για τους αριθμολάτρεις οικονομία καυσίμου 20 – 30%, αύξηση ιπποδύναμης και ροπής κατά10 – 15% . μείωση καυσαερίων έως και 80%.
Μέχρι αυτό το σημείο το υδρογόνο είναι υποβοηθητικό καύσιμο αυξάνοντας (καταλύτης) την βελτιστοποίηση της καύσης και του παραγόμενου έργου του κινητήρα μας. Δεν αποθηκεύεται παρά μόνο παράγεται και καταναλώνεται άμεσα.

Αν θέλετε μεγαλύτερη οικονομία θα πρέπει να διαχειριστείτε κατάλληλα τον χρονισμό του κινητήρα σας. Για να μπορέσετε να κρατήσετε στοιχειομετρική ισορροπία μεταξύ καυσίμου-υδρογόνου και αέρα μειώνοντας την παροχή καυσίμου και αυξάνοντας την παροχή υδρογόνου χρειάζεται να χαρτογραφήσετε διαφορετικά τον υπολογιστή που υποστηρίζει και διαχειρίζεται τον κινητήρα σας.

Με τη χρήση του ειδικά προγραμματισμένου από την ομάδα μας HHO MILEAGE CHIP επιτυγχάνεται η χαρτογράφηση της μονάδας διαχείρισης του κινητήρα μας.